


Složení:
Kokosový olej*, slunečnicový olej*, mandlový olej*, karnaubský vosk*, hydrogenuhličitan sodný, kukuřičný škrob*, vitamin E, grapefruitový olej*, levandulový olej*, mátový olej*, šalvějový olej*, amyrisový olej.
*Obsah organického zemědělství 99 %.
Hodnocení produktu celiakarna.cz:
Výše uvedené informace potvrzujeme, produkt byl testován a opravdu chrání před nepříjemným pachem potu po celý den. Jak můžete vidět na složení níže, neobsahuje žádné hliníkové soli nebo parabeny, které jsou často diskutovány jako možné zdravotní riziko. Zejména kvůli blízkosti lymfatických uzlin a prsních žláz, které se nacházejí v podpaží, kde jsou deodoranty aplikovány.
Dvě drobnosti ovšem zmínit musíme. Ekologický obal (papír) je skvělý, jen při používání může na okrajích výrobku zanechávat mastné skvrny, což je logické, pokud si přečteme složení výrobku.
Dále u dam, které používají bílé spodní prádlo, může výrobek zanechat skvrny, které se dají, ale velmi dobře vyprat.
I přes výše uvedené drobnosti, můžeme výrobek pro své složení, ale i velmi intenzivní ochranu před pocením vřele doporučit.
Výrobky společnosti Sanoll neobsahují syntetické konzervanty, doporučujeme tedy výroby spotřebovat do 3 - 6 měsíců od otevření.
Informace o výrobci:
Sanoll je tyrolská rodinná firma, která se již více než 40 let zabývá vývojem a výrobou ekologicky vysoce kvalitní organické kosmetiky. Společnost Sanoll je zastáncem pravé a poctivě certifikované organické kosmetiky. Výrobky jsou pravidelně kontrolovány státem pověřeným certifikačním institutem podle nařízení EU o ekologickém zemědělství.
Účinné látky a také další pomocné látky a složky jsou vybírány podle přísných ekologických, etických a sociálních kritérií. Nepoužívají se žádné syntetické konzervační látky, syntetické vonné látky, ropné deriváty ani produkty z mrtvých zvířat.
Od roku 2001 je společnost Sanoll podporována společností Gsund & Schön, takže se může soustředit na nový vývoj a zdokonalování výrobků.
Společnost Sanoll se snaží o přátelský a férový obchodní vztah se zákazníky.
Společnost neprodává zboží běžným korporacím nebo obchodním řetězcům, protože ty obvykle nemají ekologický přístup.