Objevte naši rakouskou BIO kosmetiku Sanoll.

Často kladené otázky (FAQ)

 

Vážení zákazníci, 

zde najdete Vaše nejčastější otázky a naše odpovědi, tzv. FAQ. Postupně zde budeme vkládat další FAQ, podle toho, co Vás bude nejvíce zajímat. V případě, že potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat na info@celiakarna.cz

 

Potřebuji fakturu pro pojišťovnu

Daňový doklad se k objednávce generuje automaticky. Pokud zaplatíte kartou nebo převodem, v momentu, kdy se nám přepne objednávka do stavu "uhrazena" systém Vám odesílá fakturu. Pokud objednáte na dobírku, fakturu dostanete v momentu, až nám dopravní společnost potvrdí, že jste si objednávku v pořádku převzali. 

U každé položky na faktuře je uvedeno, že se jedná o produkt bez lepku. Pokud byste našli produkt, kde není tato informace uvedena, prosím napište nám na info@celiakarna.cz  ihned tuto chybu opravíme. Děkujeme moc za spolupráci. 

 

Dostanu fakturu v balíku se zbožím? 

Nikoliv, daňový doklad zasíláme elektronicky, jak bylo popsáno výše, pokud by Vám faktura nedorazila, napište nám na info@celiakarna.cz  Před tím koukněte také do SPAMu, je možné, že bude tam. 

  

Nefunguje mi rychlá platba přes banku!

Pokud si zvolíte platební možnost "Rychlá platba přes banku" systém Vás dovede do Vašeho bankovnictví a bude po Vás chtít zadat jméno a heslo. Ano, tak je to správně. Po zadání Vašich údajů se dostanete do Vašeho bankovnictví, kde se Vám načte naše platba, kterou jen potvrdíte a máte hotovo. 

Pokud se Vám to nějak nezná, zkuste jinou formu platby nebo nám "po staru" pošlete celkovou částku s variabilním symbolem (číslo Vaší objednávky) na náš účet: 2200507382/2010

 

Co znamená u nedostupného produktu "objednáno"

Objednáno znamená, že jsme u našich dodavatelů v Německu, Rakousku nebo ČR objednali zboží, které je na cestě. Objednáváme obvykle 1x týdně, jen některé produkty mohou být v zahraničních skladech nedostupné, popř. transport se může z různých důvodů prodloužit. Pokud nějaké produkty potřebujete urgentně, napište nám. 

 

Rozbitá zásilka, co mám dělat? 

V případě, že je zásilka, kterou obdržíte rozbitá, nepřebírejte ji. Pokud zjistíte, až po rozbalení, že je zboží zničeno nebo poškozeno, nafoťte nebo natočte nám dané zboží na video a pošlete nám vše na info@celiakarna.cz 

Budeme Vás kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu (vrácení peněz, voucher na další nákup nebo zaslání zboží). Bohužel dopravci nám informace předávají se zpožděním, pokud tedy nechcete čekat, ozvěte se. 

 

Čekám dlouho na zásilku, co teď? 

Pokud se v den objednání nebo následující pracovní den neozveme (info@celiakarna.cz nebo ze společnosti Servant a.s.) budou Vám chodit automatické e-maily o stavu objednávky, kontaktujte nás na info@celiakarna.cz 

Vaši objednávku distribuujeme stejný den, co jste objednali (do 9.00 hod.) nebo následující pracovní den. Prověříme, kde se zásilka nachází a budeme Vás informovat. 

 

Co to jsou Demeter potraviny?

Demeter je jednoduše řečeno lepší BIO. Detailní informace naleznete v článku našeho blogu, který naleznete zde

 

Jaká je definice bezlepkových potravin?

Výrobci mohou označovat potraviny jako bezlepkové podle následujících pravidel, zdrojem je Ministerstvo zemědělství ČR.

BEZ LEPKU/BEZLEPKOVÝ/BEZLEPKOVÁ/BEZLEPKOVÉ

Tvrzení „bez lepku“/bezlepkový/bezlepková/bezlepkové“ lze použít pouze tehdy, neobsahuje-li potravina ve stavu, v němž je prodávána konečnému spotřebiteli, více než 20 mg/kg lepku.

Více informací naleznete na webu Ministerstva zemědělství, zde link

 

Kam vložím slevový kód? 

Slevový kód vložíte v prvním kroku objednávky do sekce "Dárky a slevy". Můžete vložit Ctrl C příkazem nebo vepsat ručně. V dalším kroku si ověříte, zdali sleva byla započtena.  

 

Kde najdu Vaše bezlepkové recepty? 

Inspiraci na vaření nebo pečení bezlepkových jídel naleznete na našich stránkách celiakarna.cz

 

Zboží nejde vložit do košíku! 

Pravděpodobně se jedná o to, že na skladě již není Vámi požadované množství. Systém Vám to sice hlásí - nahoře na obrazovce se objeví informace v červeném poli, ale ona velmi rychle zmizí:-). Zkuste si tedy do košíku vložit méně kusů a mělo by to fungovat. Objednáváme pravidelně, tz. zboží bude opět velmi rychle doplněno. Děkujeme za pochopení. 

 

Vrátit se k nakupování můžete zde. Příjemné dny!