Poslední šance koupit bezlepkové BIO pivo Gusswerk za neuvěřitelných 35,- Kč. AKCE dnes o půlnoci skončí.

Doprava zboží

 

Vážení a milí zákazníci,

pojďme se společně podívat na to, jakou si v našem eshopu můžete vybrat dopravu

 

Možnosti dopravy

V košíku si po ukončení nákupu, vyberte způsob dopravy.

 

DPD a Zásilkovna

Buď si můžete vybrat společnost DPD (do 30 kg),  Zásilkovnu (do 10 kg) nebo WEDO dle možností do 15 nebo 30 kg. V Zásilkovně si vyberete možnosti, kam doručit (ZBOX, výdejní místo) a DPD potřebuje znát Vaši adresu bydliště nebo kanceláře, kam zboží mohou doručit.

U WEDO je možnost doručit do boxu WEDO Box, na výdejní místo WEDO Point a nebo domů, či do kanceláře WEDO Home. U WEDO objednáváme svoz zásilek na další den vždy do 18.00 hod. Při pozdější objednávce se přeprava může prodloužit. 

U DPD je obvykle doprava rychlejší, pokud objednáte do 10.00 hod. dopoledne, obvykle máte doručeno na druhý den. Zásilkovna je někdy, také tak rychlá, ale občas se to prostě nepovede:-). WEDO momentálně testujeme. 

 

Osobní odběr ZDARMA 

V případě, že bydlíte v okolí Humpolce, Vaši objednávku si můžete vyzvednout v našem skladě na adrese: Servant a.s., Lnářská 1636, 396 01 Humpolec. Sklad funguje v pracovních dnech (pondělí - pátek), mimo svátků od 6.00 - 16.00 hodin.

Parkování a vyzvednutí zásilky:

Vjet můžete přímo do areálu, není možné přehlédnout. Dbejte, prosím, na Vaši bezpečnost. Jedná se o velký sklad a je zde velmi čilý provoz. Vchod do skladu je označen, pokud si nebudete jistí, co a jak, volejte 602 470 244. Kolegové Vám vydají Vaši zásilku na základě čísla objednávky a ověří si také Vaše jméno. 

 

Zahraniční zásilky

Zboží pošleme rádi také na Slovensko, do Německa a Polska nebo i jinam. Už jsme posílali i na Kypr:-), tak se neváhejte zeptat, zdali by šla poslat zásilka i k Vám, třeba i do nějaké exotické destinace. Prověříme a sami se rozhodnete. 

 

Objemné nebo těžké zboží

Pokud byste rádi nakoupili větší množství našich bezlepkových produktů, budeme za to velmi rádi, nicméně, dovolíme si Vám doporučit následující.

 

Váhy výrobků

Náš eshop má zadané váhy výrobků bez obalovaného materiálů. Tz. většinou se nám podaří odhadnout, že zboží bude těžké a nemůže být přepravováno Zásilkovnou (do 10 kg). 

Pokud se stane, že zboží bude vážit více než 10 kg, systém toto rozpozná a Zásilkovnu Vám nenabídne v přehledu možných doprav.

Občas se ovšem stane, že zboží nebude sice vážit těchto 10 kg, ale s obalovým materiálem, již ano. V tom případě, se s Vámi dohodneme, kam zboží poslat a nebudeme po Vás požadovat žádné peníze navíc. 

 

U Zásilkovny si dovolíme upozornit ještě na jedno specifikum. 

Do Z-BOXu se vejde jen zboží, které splňuje následující parametry:

Z-BOX může mít od dvou do šesti sloupců. Rozměr jednoho je 525 x 645 x 2000 mm (Š x H x V). Každý sloupec má deset schránek různých velikostí: 1 x velikost L (36 x 45 x 61 cm), 5 x M (17 x 45 x 61cm), 4 x S (8 x 45 x 61cm). 

Kvůli omezené kapacitě se stává, že zásilka není přijata a buď se k nám vrátí nebo putuje dál a doprava se může prodloužit.

 

TIP! 

Pokud si chcete být jistí, že nebudete ztrácet čas čekáním na místo v Z-BOXu a máte možnost si zvolit klasické výdejní místo (obvykle večerka, trafika apod.), zvolte raději tento způsob. 

 

Doprava společností DPD

V případě, že vůbec nechcete přemýšlet o tom, co je pro Vás vhodné nebo ne, doporučujeme si vybrat společnost DPD, která dopraví Vaši zásilku až k Vám domů a to do váhy 30 kg. 

Dopravu do 30 kg zajišťuje také společnosti WEDO v případě doručení na adresu. 

 

Doprava zboží nad 30 kg (30,1 - 59 kg)

Dopravu nad 30 kg je možno objednat u společnosti DPD (155,- Kč) a WEDO Home (169,- Kč). 

 

Dobírka

Samozřejmě si můžete při dopravě vybrat i dobírku. Dobírka platí pouze pro Českou Republiku. Na Slovensko, do Polska a Německa není tato možnost podporovaná. Zaplatíte tedy až v momentu převzetí zásilky. Tato služba je zpoplatněna, cena je uvedena níže. 

Pokud tuto možnost zvažujete, doporučujeme Vám, ji využít pouze při prvním nákupu, kdy panuje, a my tomu rozumíme, nedůvěra, možná jste se někde v jiném eshopu zklamali. U dalších nákupů je již zbytečné platit doběrečné. Ale - je to samozřejmě na Vás!

 

Jak a kdy se zboží expeduje? 

Naše zboží se expeduje z externího skladu (Servant a.s., Humpolec), v momentu připsání zaplacené objednávky nebo objednávky na dobírku. Tz. že zboží se balí a expeduje ve stejný den, kdy jsme objednávku přijali nebo pracovní den následující. Pokud se nejedná o víkend nebo svátek. Přepravní společnosti pracují pondělí - pátek.  

Vaše zboží se balí "pod kontrolou" kamerového systému, abychom v případě reklamace např. ztraceného zboží nebo neúplné či zničené zásilky, mohli analyzovat, kde se stala chyba a tu samozřejmě napravíme. Více informací o reklamacích naleznete zde.

 

Obalový materiál

Zboží se balí do několika vrstev a krabiček, kvůli předcházení škodám, v důsledku nešetrné manipulace s balíky v průběhu přepravy. Dopravní společnosti používají technologii tzv. válečkové dráhy - Vaše zásilky putují přes různá depa a automaticky se třídí podle finální destinace. 

Z tohoto důvodu je potřeba balit vše do poměrně velkého množství obalového materiálu a nás to trápí, stejně jako Vás. Je nám to líto, ale musíme systematicky předcházet škodám. 

Po zabalení zboží ve skladu se balíček předá přepravní firmě a putuje k Vám. Přepravní společnosti Vás poté informují o tom, že Vaše zásilka je na cestě a kdy bude doručena.

 

Poškozená zásilka - na balíku nebylo nic vidět

I přes toto velmi důsledné a pečlivé zabalení zboží se mohou produkty v průběhu transportu poškodit. Pokud zjistíte až po otevření, že zásilka je poškozená, prosíme, bezodkladně nás kontaktujte na e-mailu: info@celiakarna.cz a poprosíme také o nafocení poškození

 

Viditelně poškozená zásilka

V případě, že je zásilka viditelně poškozena - např. protečený karton, poničený karton, balík je pootevřený, prosíme opět o fotodokumentaci a zásilku nepřebírejte!

Kurýr s Vámi na místě sepíše reklamační protokol nebo protokol o odmítnutí převzetí zásilky.  

 

Jaká doprava je pro Vás vhodná? 

Jak už jsme psali výše. V případě, že nakupuje lehké zboží a velikostí úsporné zboží, např. bezlepkové prášky do pečiva, xantan apod., jistě je vhodné si vybrat ekonomičtější variantu, tedy Zásilkovnu.

Zásilkovna doporučuje zásilky do 10 kg. V košíku si vyberete, kam si přejete zásilku doručit a je to. 

Pokud budete nakupovat více, spěcháte nebo se bude jednat o těžké zboží, např. bezlepkové pivo, mouku apod. je vhodnější si objednat DPD přepravu, která Vám dopraví zboží až domů a to do váhy 30 kg, za velmi rozumnou cenu. 

Z důvodu opakovaného ničení balíků s pivem Zásilkovnou a DPD, momentálně není možné, si tyto přepravce na přepravu bezlepkového piva vybrat. Systém Vám u piva nabídne pouze WEDO. 

 

Změny v průběhu přepravy

V případě, že cokoliv neočekávaného vyvstane v průběhu přepravy - je nutné změnit adresu doručení, nemůžete si zásilku převzít apod. neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím chatu nebo e-mailu: info@celiakarna.cz 

 

Cena dopravy

Hodnota nákupu Zásilkovna (do 10 kg) WEDO BOX (do 15 kg)

WEDO POINT   (do 15 kg)

WEDO HOME   (do 30 kg)

DPD
do 1.000,- Kč 69,-  59,- 59,-  89,- 85,-
1.000 - 1.499,- Kč 59,-  59,- 59,-  89,-  79,-
nad 1.499,- Kč Zdarma Zdarma Zdarma Zdarma Zdarma

 

 

 

 

 

 

 

Cena dobírky

Po České Republice zaplatíte 49,- Kč. Do dalších zemí není dobírka podporovaná. 

 

Zahraniční doprava

Zásilkovna: Na Slovensko, do Polska a Německa účtujeme jednotnou sazbu 149,- Kč včetně DPH. 

DPD: do Polska či Německa zaplatíte jednotnou sazbu 189,- Kč včetně DPH a na Slovensko stojí přeprava 182,- Kč včetně DPH

 

Doprava zdarma

Pokud nakoupíte za více než 1.499,- Kč, máte dopravu ZDARMA po celé ČR. V případě Slovenska, Německa a Polska je to při platbě vyšší než 3.000,- Kč. 

 

Kdy zboží dostanete? 

Pokud máme zboží skladem a nejedná se např. o víkend, svátek nebo pátek a Vy objednáte a zaplatíte do 10.00 dopoledne, očekávejte zboží do 48 hodin (po ČR). V případě, že tomu tak nebude, budete včas informováni. 

 

Kde máme sklad? 

Společnost Matricaria Chamomilla s.r.o. využívá prostory společnosti Servant a.s., které jsou v Humpolci. 

 

Pokračovat k nákupu můžete ZDE.