Vážení zákazníci, náš bezlepkový obchod Šternberkova 1352/12, 170 00 Praha 7 Holešovice je Vám k dispozici v PO - PÁ od 10.00 - 18.00 hod. a v SO od 9.00 - 12.00 hod. Těšíme se na Vaši návštěvu.

Reklamace a vrácení zboží

 

Vážení a milí zákazníci, 

v této sekci si projdeme, jak nám zboží můžete vrátit, pokud by bylo poškozené, případně jste si nákup rozmysleli. Žádný strach.

 

Ozvěte se nejpozději do 14 dní od nákupu (přijetí zboží). Vyřídíme vše rychle a buď Vám vrátíme peníze, vyberete si jiné zboží nebo si zvolíte voucher na příští nákup.

Obligátních 30 dní a odkaz na 150 stran obchodních podmínek, psaných mikro písmem neřešíme:-). 

Detailní informace níže. 

 

Co dělat v případě reklamace?

Zboží prosíme vyfoťte a popište důvod reklamace, zašlete vše na náš e-mail: info@celiakarna.cz. Kdykoli nás můžete kontaktovat prostřednictvím chatu nebo zavolejte, pokud si nebudete jisti, jak postupovat.

Spojíme se s Vámi a dohodneme se, zdali budete chtít vrátit peníze, budete preferovat voucher na další nákup nebo si vyberete jiné (stejné) zboží. Následně se dohodneme na zaslání poškozeného zboží zpět nebo na jeho likvidaci, např. v případě zničeného nebo silně poškozeného zboží. 

Pokud znehodnocené zboží budete zasílat zpět, bude to samozřejmě na naše náklady. 

 

Proč potřebujeme zboží vyfotit? 

Pokud se bude jednat o poškozené zboží, budeme zkoumat, kde se stala chyba, aby v budoucnu k něčemu takovému již nedošlo. Při zkoumání postupujeme následovně.

  1. Ve skladu se na kamerovém záznamu prověří, jak byla zásilka zabalena a zdali obsahovala všechno objednané zboží. Sklad nám nepřijme poškozené zboží od našich dodavatelů, tedy k poškození, zde ve skladu, s velkou pravděpodobností nemohlo dojít. 
  2. Pokud vše bylo v pořádku, prověří se přepravní společnost a zjišťuje se, jak bylo se zásilkou zacházeno.
  3. Pokud zjistíme, že chyba se stala na straně přepravce, sklad reklamuje přepravní službu. 

Ale žádný strach, toto se Vás netýká, my se společně dohodneme na tom, jak reklamaci vyřešíme (peníze, voucher, výměna zboží) a budeme doufat, že k plné Vaší spokojenosti. 

 

Odstoupení od kupní smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy - nemáte vlastně žádný důvod, ale zboží už nechcete, můžete zvážit odstoupení od kupní smlouvy a to do 14 dní od zakoupení zboží. Formulář na odstoupení od KS naleznete v obchodní podmínkách zde

V tomto případě nám zašlete zboží v originálním obalu, neotevřené a nepoškozené zpět. Jelikož se jedná o potraviny, nemůžeme akceptovat otevřené nebo částečně zkonzumované zboží. Při odstoupení od smlouvy si přepravu zpět k nám, uhradíte sami. 

Zboží zašlete na adresu Servant a.s., Lnářská 1636, 396 01 Humpolec. Kontaktní osobou je paní Petra Balounová. Více informací o reklamaci včetně formulářů naleznete zde.

Pokračovat k nákupu.